Assalamualaikum..semua♥


.....سْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ.....


"YA ALLAH,,di hari yang penuh kemuliaan ini, Kau berikanlah rezeki yang melimpah-ruah & penuh keberkatan kepadaku dan suamiku, anak2ku,keluargaku&kel­uarga suamiku, Ya ALLAH,lindungilah kami Ya ALLAH & jauhkanlah kami dari perkara yang mendatangkan keburukan. Berkatilah kehidupan kami YA ALLAH.."...أَمِِيْن يَا رَبَّ العَالَمِينْ..(Selawat)

Followers

Friday 23 August 2013

CPUV 1


Benda dah lama ni, baru sekarang sempat nak share. Orang lain dah dapat banyak dah, kita baru nak ada satu. Huhu. Kecoh aje kan! Hihik. Maklum la, baru-baru ni aje saya rajin nak mula balik berblog. Kalau sebelum ni asyik terperuk, update pun jarang-jarang. Dulu, saya memang tak tau apa bendalah ni kan. Masa letak iklan Nuffnang dulu pun sebab tengok blogger lain letak iklan, kita pun joinlah. Bila saya start balik berblog, baru saya tergerak hati nak tau apa bendalah ni. Siap google lagi tau cara macam mana nak dapatkan CPUV ni. Alhamdulillah, ada ramai blogger yang share pasal cara-cara nak dapatkan benda ni.

Jadi, saya pun followlah step yang disenaraikan tu. Mula-mula tu memang excited sangat. Katanya kena rajin hantar ticket kat Nuffnang, then kena rajin update survey, kena rajin update blog. Saya buat semua tu. Mula-mula sekali saya hantar ticket yang pertama, bertanyakan pasal CPUV ni. Tak lama lepas tu saya hantar lagi ticket yang kedua sebab masa tu saya tetiba aje jadi non-glitterati tanpa sebab. Saya update survey walaupun masa tu dah tak tau nak tulis apa dah. Saya ubah kedudukan iklan. Emm...semuanya masih sama aje. So, saya biarkan ajelah, tak ada mood dah and rasa macam give up, tak nak berharap. Lagipun, itu bukan tujuan utama untuk saya berblog. Cuma, kalau ada benda-benda macam ni, rasanya tak salahkan kita menikmatinya.

Lebih kurang seminggu lepas tu, saya bukak balik tengok-tengok dah ada benda ni! Seronok. Tapi tulah, teringat kata Rara , benda-benda macam ni tak boleh stress. Anggap aje blog ni untuk suka-suka, kalau dapat usaha gigih sikit bagi iklan kekal lama. Kalau tak dapat, kita still rasa okay sebab benda ni suka-suka kan. Kena relax sikit. Huhu. Jadi, say alhamdulillah...

7 comments:

  1. tahniah..moga murah rezeki selalu :)

    ReplyDelete
  2. hehe..Noey dulu pun tertunggu2 CPUV..al-hamdulillah,dah ada ada skrg..

    ReplyDelete
  3. tahniah dpt cpuv..lepas ni boleh usaha bg dpt lebih bnyk :)

    ReplyDelete
  4. oklah tuh...sy plak x der idea nak survey n anta ticket tuh...blur...tuh yang langsung x lekat...hakhakhak!!!tahniah!!!klik kat sineh skalik...hehheh...

    ReplyDelete
  5. Alhamdulillah.. kalau dah dapat 1, sng la nak dapat yg seterusnya :)

    ReplyDelete
  6. Alhamdulillah. Merasa jugak. :)
    Lambat cepat, insyAllah akan merasa jugak :)

    ReplyDelete