Assalamualaikum..semua♥


.....سْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ.....


"YA ALLAH,,di hari yang penuh kemuliaan ini, Kau berikanlah rezeki yang melimpah-ruah & penuh keberkatan kepadaku dan suamiku, anak2ku,keluargaku&kel­uarga suamiku, Ya ALLAH,lindungilah kami Ya ALLAH & jauhkanlah kami dari perkara yang mendatangkan keburukan. Berkatilah kehidupan kami YA ALLAH.."...أَمِِيْن يَا رَبَّ العَالَمِينْ..(Selawat)

Followers

Sunday 10 February 2013

Ruang Untuk Bersyukur Sentiasa Ada


Alhamdulillah, 10 Feb datang lagi. Hari ini merupakan ulangtahun perkahwinan kami yang ke-5. Syukur alhamdulillah, segala puji untukMu Ya Allah kerana masih mengizinkan kami bernafas, dan menikmati segala kebahagiaan ini.

Terima kasih buat suamiku untuk segala suka yang membahagiakan, untuk segala duka yang mendidikku menjadi lebih matang dan kuat. Untuk semua kesabaranmu sepanjang usia perkahwinan kita, hanya Allah yang mampu membalasnya. Semuanya cukup indah ditambah lagi dengan kehadiran tiga cahaya mata yang mudah-mudahan akan menjadi pencen akhirat kita kelak, mendoakan kita bila kita sudah tiada dan menjadi anak yang soleh dan solehah.

Suamiku, teruskanlah menjadi pemimpin kami ke syurga, usah jemu membimbing kami.

Ya Allah, kabulkanlah. Dan sampaikan selawat kepada junjungan kami, Nabi Muhammad s.a.w., kepada keluarga, para sahabatnya, dan juga sampaikanlah salam.

No comments:

Post a Comment