Assalamualaikum..semua♥


.....سْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ.....


"YA ALLAH,,di hari yang penuh kemuliaan ini, Kau berikanlah rezeki yang melimpah-ruah & penuh keberkatan kepadaku dan suamiku, anak2ku,keluargaku&kel­uarga suamiku, Ya ALLAH,lindungilah kami Ya ALLAH & jauhkanlah kami dari perkara yang mendatangkan keburukan. Berkatilah kehidupan kami YA ALLAH.."...أَمِِيْن يَا رَبَّ العَالَمِينْ..(Selawat)

Followers

Sunday 28 July 2013

Hadiah Hari Raya


Sempena Aidilfitri yang bakal menjelma tak lama lagi, saya rasa nak bagi hadiahlah kat korang. Nak tak? Nak tak? Saya nak buat contest hari raya. Saya dah pernah buat sebelum ni tapi di blogshop saya, so kali ni saya nak buat di blog personal pulak. Inilah dia hadiah yang ditawarkan. Saja saya blurkan gambar tu...hehe. Antara hadiah yang menarik ialah :

Embroidery Baby Bath Towel
- Khas dari blogshop saya, saya buat sendiri ni. Boleh tengok lagi di Intanz Handmade

Facial Treatment Mask
- Original dari SKII. Produk terbaik sebab saya pengguna SKII jadi saya nak bagi chance untuk pemenang merasa guna produk ni.

Macam mana? Menarik ke tak? Tertarik ke tak? Konsep contest ni senang aje, sama macam yang saya pernah buat dulu. Hanya perlu menghantarkan satu foto hari raya bersama keluarga yang anda rasakan paling meriah! Diulangi lagi sekali, foto hari raya bersama keluarga yang anda rasakan paling meriah. So, foto bf-gf memang saya akan tolak mentah-mentah ya. Reject! 

Salah satu sebab kenapa saya suka guna konsep foto ialah kerana di sini jugalah mampu membentuk keakraban dan kemesraan keluarga yang berpanjangan. Betapa hanya melalui satu gambar dapat mengungkap pelbagai cerita. Mampu menjadi kenangan yang cukup manis untuk dikenang. Saya teringat masa saya kecik-kecik, masa arwah mak masih ada, abah memang suka tangkap gambar kami sekeluarga. Tak kiralah masa raya ke, masa tengah main, tengah makan. Gambar-gambar tu memang banyak sangat. Sampai sekarang saya akan tetap tengok. Bila balik kampung, kami akan buka album dan tengok gambar tu balik. Apalagi, memang akan pakat gelak ramai-ramailah bila tengok sesetengah gambar yang lawak. Kenangan...kenangan...bak kata Aizat, 'biarkan kenangan berbunga di ranting usia...'

Okay, contest ni akan bermula pada hari raya pertama. InsyaAllah, nanti saya akan war-warkan sekali lagi di blog ni akan menerangkannya dengan lebih lanjut lagi. Jangan lupa join nanti tau!

9 comments:

  1. Replies
    1. Nanti malam raya saya akn update lagi sekali yer...

      Delete
  2. Replies
    1. Thanks sudi singgah cni...hihi...nanti jgn lupa join yerr

      Delete
    2. bestnya..insyaAllah klu sempat nk jaoin gak.. :)

      Delete
  3. Assalamualaikum, singgah dan follow di sini. Jom ke blog saya.

    Wah, peraduan yang istimewa.

    ReplyDelete
    Replies
    1. waalaikumsalam...trima kasih sudi singgah sini...nanti saya dtg singgah pulak. jgn lupa join contest raya sya ni ye

      Delete