Assalamualaikum..semua♥


.....سْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ.....


"YA ALLAH,,di hari yang penuh kemuliaan ini, Kau berikanlah rezeki yang melimpah-ruah & penuh keberkatan kepadaku dan suamiku, anak2ku,keluargaku&kel­uarga suamiku, Ya ALLAH,lindungilah kami Ya ALLAH & jauhkanlah kami dari perkara yang mendatangkan keburukan. Berkatilah kehidupan kami YA ALLAH.."...أَمِِيْن يَا رَبَّ العَالَمِينْ..(Selawat)

Followers

Monday 12 August 2013

Kenangan Hari Raya



Hai semua! Macam mana dengan hari raya korang? Mesti meriah kan. Tahun ni, saya mulakan hari raya bersama keluarga sebelah suami. So, macam biasalah memang meriah! Ni pun saya tak sertakan sekali gambar raya penuh. Ni baru gambar bersama keluarga suami saya aje. Apa yang membezakan gambar ni ialah ahli keluarga yang semakin bertambah dan bertemakan warna purple! Bukan untuk satu keluarga saja, tapi semua sekali warna purple termasuklah pak cik dan mak cik semua. 

Saya balik kampung saya di Malim Nawar pada hari raya ke 3. Seronok sangat dapat jumpa kawan-kawan lama yang setahun sekali jumpa tu kan. Banyak yang dah berubah, usia bertambah, anak pun bertambah. Mengimbau balik kenangan masa sekolah. Kenangan manis, pahit. Semua yang dah tinggal kenangan tu memang sesuatu yang cukup indah untuk dikenang. Lepas tu pergi pulak kat tempat-tempat lama yang dulunya jadi port zaman budak-budak dulu. Semuanya bermain kat fikiran macam filem aje. Rasa macam benda tu baru berlaku. Seronoknya kenangan!

Balik rumah di kampung pulak, semestinya akan teringat dekat arwah mak. Keadaan dalam rumah masih macam biasa, kedudukan perabot semua masih sama macam masa mak ada dulu. Dah 3 tahun, tapi payah nak lupa. 

Haa...korang jangan lupa join contest saya tu yer. Sesuai sangat untuk siapa-siapa yang suka bergambar tu, yang memang kaki gambar ke. Mesti raya ni korang bergambar sakan kan. Meh share kat sini, untung-untung boleh menang hadiah. 

Kalau nak join, klik SINI untuk info lanjut.

Jom share kenangan raya korang tahun ni.

2 comments:

  1. Terbang melayang dari blog & mendarat di sini ('',) Salam Ziarah, & jemput ke blog ya : Blogger Sekalian, Tolong Zam Sound Budak Blogger Baru Ni Boleh Tak?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih sudi singgah sini...insyaAllah nanti saya singgah blk yer...

      Delete