Assalamualaikum..semua♥


.....سْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ.....


"YA ALLAH,,di hari yang penuh kemuliaan ini, Kau berikanlah rezeki yang melimpah-ruah & penuh keberkatan kepadaku dan suamiku, anak2ku,keluargaku&kel­uarga suamiku, Ya ALLAH,lindungilah kami Ya ALLAH & jauhkanlah kami dari perkara yang mendatangkan keburukan. Berkatilah kehidupan kami YA ALLAH.."...أَمِِيْن يَا رَبَّ العَالَمِينْ..(Selawat)

Followers

Wednesday 13 May 2015

Rabbit Fun Park, Kuala Selangor



Rabbit fun park terletak di kawasan Bukit Malawati, Kuala Selangor. Lokasi yang lebih tepat ialah dekat area Taman Ikan Air Tawar bersebelahan Taman Alam. Anda boleh pilih untuk naik tram terus ke Bukit Malawati yang akhirnya akan bawa masuk ke Taman Ikan Air Tawar ataupun terus saja walk in ke sini. Saya pilih untuk ke Rabbit Fun Park dan Taman Ikan Air Tawar. Tempat ni lebih kurang macam Fun Rabbit Land, petting zoo kat Bukit Broga tu. Cumanya di sini kawasan kecil sikit but semua okay. Dari rumah saya, perjalanan mengambil masa lebih kurang 10-15 minit je. Tempat ni baru je ditubuhkan pada bulan March lalu. 





Ada juga disediakan tempat untuk anak-anak mewarna. Pertandingan mewarna sebenarnya. Jika lukisan anak-anak anda terpilih, akan diberikan hadiah istimewa.



Macam lukisan anak saya memang tak ada harapanlah. Haha. Tak kisahlah janji anak-anak happy kan. Cantik dah tu.




Jangan lepaskan peluang untuk merasai sendiri pengalaman ni. Jom bawak anak-anak melawat sambil memupuk sifat penyayang kepada sesama makhluk di dunia ni.  

No comments:

Post a Comment