Assalamualaikum..semua♥


.....سْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ.....


"YA ALLAH,,di hari yang penuh kemuliaan ini, Kau berikanlah rezeki yang melimpah-ruah & penuh keberkatan kepadaku dan suamiku, anak2ku,keluargaku&kel­uarga suamiku, Ya ALLAH,lindungilah kami Ya ALLAH & jauhkanlah kami dari perkara yang mendatangkan keburukan. Berkatilah kehidupan kami YA ALLAH.."...أَمِِيْن يَا رَبَّ العَالَمِينْ..(Selawat)

Followers

Tuesday 12 May 2015

Pantai Remis (Remis Beach) Kuala Selangor

Nak bawa anak-anak berjalan, tak semestinya kena pergi jauh-jauh. Asalkan bersama anak-anak, di mana pun okey. Actually, ni cerita bulan 3 hari tu baru sekarang teringat nak upload hehe. So, apa yang ada di pantai remis ni? Banyak aktiviti boleh anda lakukan di sini. Boleh memancing, main layang-layang, cari kerang. Kedai makan juga ada banyak di situ. Kawasannya juga luas dan selalu menjadi tumpuan pada sabtu ahad dan musim cuti sekolah. 






Cuaca agak panas tapi sebenarnya berangin sebab tepi pantai kan. Masa kami sampai tu dalam pukul 3, orang memang dah ramai. So boleh bayangkanlah seawal pukul berapa dia orang sampai kan. Ada yang berkelah di balik pokok. Oh ya, The Kabin juga dekat dengan tempat ni. Dapat tengok dari luar ajelah. Cantik tempatnya. Pada yang berkesempatan tu jangan lupa datang sini. Maklumat lebih lanjut mengenai tempat ni bolehlah log on ke www.kuala-selangor.com 

No comments:

Post a Comment