Assalamualaikum..semua♥


.....سْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ.....


"YA ALLAH,,di hari yang penuh kemuliaan ini, Kau berikanlah rezeki yang melimpah-ruah & penuh keberkatan kepadaku dan suamiku, anak2ku,keluargaku&kel­uarga suamiku, Ya ALLAH,lindungilah kami Ya ALLAH & jauhkanlah kami dari perkara yang mendatangkan keburukan. Berkatilah kehidupan kami YA ALLAH.."...أَمِِيْن يَا رَبَّ العَالَمِينْ..(Selawat)

Followers

Sunday 8 December 2013

Kesibukan Melanda Dan Debaran 29 Dec!!!!

Hai uols! Serius lama gila saya tak update blog ni. Lepas cerita anak saya kena simen tangan hari tu terus saya senyap aje kan. Huhu. Macam-macam hal berlaku. Apapun, anak saya dah sihat seperti sediakala. Semuanya okay. Lepas tu saya pulak sibuk dengan persediaan untuk bazaar. Saya join I Love Bazaar di Subang Parade pada 29 Dec 2013 ni. So memang 3 bulan kebelakangan ni saya sibuk sangat menyiapkan readymade untuk handmade saya. Ni kiranya 1st time saya akan join bazaar secara solo. Nervous!!! But excited! Sekarang, semua barang-barang dah pun siap sepenuhnya. Cuma, tinggal nak touch up sikit-sikit aje lagi. Berdebar-debar nak tunggu masanya. Jom tengok barang apa yang akan saya jual nanti.








Inilah antara barangan yang akan saya jual di bazaar nanti. Jangan lupa datang ya! Boleh kita jumpa-jumpa ke. Semua ni handmade by me, saya jahit sendiri dengan penuh kasih sayang. Chehwah!

Klik gambar ni untuk lebih jelas

Oh ya, saya di booth 51 ya. See u soon!

4 comments:

  1. Hye...i'll visit soon...thank u

    ReplyDelete
  2. Waalaikumsalam intan..alhmdulillah,nk kta pandai sangat tu tak ada lah.tapi bru nk mencuba...bestnya join bazar...insyallah ada rezki blh dgt dengan famly..

    ReplyDelete