Assalamualaikum..semua♥


.....سْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ.....


"YA ALLAH,,di hari yang penuh kemuliaan ini, Kau berikanlah rezeki yang melimpah-ruah & penuh keberkatan kepadaku dan suamiku, anak2ku,keluargaku&kel­uarga suamiku, Ya ALLAH,lindungilah kami Ya ALLAH & jauhkanlah kami dari perkara yang mendatangkan keburukan. Berkatilah kehidupan kami YA ALLAH.."...أَمِِيْن يَا رَبَّ العَالَمِينْ..(Selawat)

Followers

Monday 17 June 2013

Seminar Fiqh Ibu Bapa Mithali


Assalamualaikum semua...
Alhamdulillah, pada 15 & 16 June yang lalu saya telah berjaya menghadirkan diri ke satu seminar yang cukup bermakna. Penuh dengan pengisian yang bermanfaat iaitu Seminar Ibu Bapa Mithali anjuran K-Fiqh. Setelah sekian lama berperang dengan diri yang asyik nak mengelak memberi alasan, bermalas-malasan, akhirnya saya berjaya menjejakkan kaki ke sana. Berada bersama-sama para ibu bapa hebat yang cintakan ilmu. Terus berusaha untuk memantapkan ilmu dalam mempersiapkan amanah Allah SWT.

Nekad dan tekad, saya ke sana memandu sendirian bersama dengan ketiga-tiga anak saya. Saya belum pernah ke Putrajaya sendirian. Berbekalkan tawakal dan usaha dengan sebuah gajet bernama GPS. Bertolak dari Kuala Selangor seawal 6.30 pagi kerana takut terlewat atau mungkin tersesat. Saya berserah diri sehabisnya kepada Allah SWT. Semoga Allah merestui dan meredhai pemergian saya untuk menimba ilmu.










Terima kasih kepada suami yang ketika ini berada di perantauan atas urusan kerja, kerana memberi keizinan kepada isterimu ini untuk menimba ilmu.

Pengisian yang sangat cemerlang dengan kehadiran panelis yang cukup mantap dengan pembentangan hasil kertas kerja mereka yang cukup baik. Tahniah untuk semua yang terlibat. Tahniah juga buat semua ibu bapa yang hadir, kerana anda berjaya membuat suatu perubahan demi anak-anak, amanah Allah.


Terima kasih yang tidak terhingga juga saya ucapkan buat semua tenaga kerja yang terlibat di Child Care sepanjang seminar itu berlangsung. Terima kasih di atas kesabaran kalian dalam menjaga anak-anak saya. Saya berharap semoga selepas ini, kebanyakan seminar yang lain juga akan menyediakan perkhidmatan child care. Ramai ibu bapa di luar sana yang ingin menghadiri sesuatu seminar keibubapaan, tetapi selalu terbantut dek kerana hal penjagaan anak-anak yang masih kecil.

Akhir kata, syabas K-Fiqh!


No comments:

Post a Comment