Assalamualaikum..semua♥


.....سْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ.....


"YA ALLAH,,di hari yang penuh kemuliaan ini, Kau berikanlah rezeki yang melimpah-ruah & penuh keberkatan kepadaku dan suamiku, anak2ku,keluargaku&kel­uarga suamiku, Ya ALLAH,lindungilah kami Ya ALLAH & jauhkanlah kami dari perkara yang mendatangkan keburukan. Berkatilah kehidupan kami YA ALLAH.."...أَمِِيْن يَا رَبَّ العَالَمِينْ..(Selawat)

Followers

Monday 23 December 2013

Featured : Metro Ahad 22 Dec 2013



Alhamdulillah, salah satu wishlist saya tercapai juga untuk tahun 2013. Misi berjaya! Selama hampir 3 tahun terlibat dalam perniagaan handmade secara online, ini adalah kali pertama jenama handmade saya dipaparkan dalam media cetak. Terima kasih kepada wartawan Nurul Husna Mahmud kerana sudi memberi saya peluang berharga ni.

Siapa sangka, seorang yang dahulunya tidak tahu dan tidak minat menjahit boleh pergi sejauh ini. Bila mengenangkan semula titik mula semua ni memang boleh buat saya tersengih-sengih sendiri. Minat ini dicipta secara kebetulan, secara tak sengaja. Saya tak pernah terfikir akan terjun ke dalam bidang jahitan yang merupakan impian arwah ibu untuk saya.

Semuanya kebetulan yang direncanakan olehNya. Syukur alhamdulillah. Sokongan suami yang tak pernah putus-putus menyuntik semangat untuk saya.

Apapun cita-cita kita, apapun bidang yang kita ceburi...tetapkan niat semuanya kerana Allah Taala. Kita jatuh bangun, berjaya, semua itu dengan izin Allah. Jangan lupakan DIA. Susah ingat DIA, senang juga ingat DIA...

Jangan lupa janji kita ya. Jumpa saya di Subang Parade 29 Dec nanti.


SEE U THERE!!!

2 comments: