Assalamualaikum..semua♥


.....سْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ.....


"YA ALLAH,,di hari yang penuh kemuliaan ini, Kau berikanlah rezeki yang melimpah-ruah & penuh keberkatan kepadaku dan suamiku, anak2ku,keluargaku&kel­uarga suamiku, Ya ALLAH,lindungilah kami Ya ALLAH & jauhkanlah kami dari perkara yang mendatangkan keburukan. Berkatilah kehidupan kami YA ALLAH.."...أَمِِيْن يَا رَبَّ العَالَمِينْ..(Selawat)

Followers

Tuesday 10 December 2013

Demam The Inheritors Bakal Berakhir!


Ada yang mengikuti drama Korea The Inheritors tak kat sini? Huwaa...macam tak percaya aje lagi 2 episod dah nak habis dah cerita ni. Siapa yang tengok di tv, cerita ni masih bersiaran. Im gonna miss this drama... Kim Tan, Eun Sang, Young Do... Dan semua watak-watak yang ada. Ikutkan saya ni bukanlah die hard fan k-pop ke apa... Saya suka romantic comedy drama dan suka lagu OST. Mula-mula jatuh hati lepas tengok Cheongdamdong Alice, lepas tu mulalah menjejaki drama dan filem yang lain.

Macam biasa, mungkin jalan cerita agak cliche, cinta si kaya dan si miskin yang terhalang dek perbezaan darjat. Tapi, pada saya it was ok...sebab pelakon comel-comel...hehehe...


Dalam cerita ni saya paling suka dengan Park Shin Hye. Wataknya selalu lemah lembut. Orangnya pun memang nampak lembut aje. Suka sangat. Memang minat dia.



Lagu latar blog pun dah ditukar ke OST Instrumental cerita ni... feeling sangat hehe... pada yang belum mengikuti cerita ni, jom tengok!

No comments:

Post a Comment